System rezerwacji online

Pozyskanie nowych klientów i sprawienie, aby zmienili się w stałych usługobiorców, to najważniejsze wyzwanie, przed którym stają menadżerowie salonów fryzjerskich i gabinetów kosmetycznych. Wspólnie z ekspertem z Versum przygotowaliśmy kilka wskazówek, które pomogą w efektywnej walce o klientów.

Poznaj swoich klientów

Każdy z nas lubi być traktowany indywidualnie. Wykorzystaj to podczas kontaktów z klientami. Choć to nie łatwe, staraj się zapamiętać ich twarze i upodobania. Jeśli nie jesteś w tym naprawdę dobry, wspieraj się oprogramowaniem. Na rynku dostępne są wirtualne terminarze (np. w Versum), które pozwalają na notowanie różnych informacji o usługobiorcach. Dzięki temu tuż po tym, jak klient poda imię i nazwisko, będziesz mógł zaskoczyć go miłym „Pamiętam ostatnią koloryzację – to był piękny balejaż! Dzisiaj znów to samo, czy dalej eksperymentujemy z kolorem?”

Poświęć czas na rozmowę

Czas, który poświęcasz swoim klientom to inwestycja w pozytywne relacje. Pamiętaj, aby przed przystąpieniem do zabiegu przeprowadzić wnikliwy wywiad z klientem, a także zbadać kondycję włosów czy skóry i na tej podstawie zapanować zabiegi. Taka rozmowa to najlepszy moment na to, abyś udowodnił klientowi, że jesteś prawdziwym ekspertem.

Zachęcaj rabatami i promocjami

Wszyscy kochamy okazje. Zachęć klientów do odwiedzenia salonu lub gabinetu za pomocą rabatów i promocji. Pamiętaj, że najlepiej działają spersonalizowane oferty oraz okazje z ograniczonym terminem ważności.

Przypominaj o wizytach i zapraszaj na zabiegi

SMS-y oraz maile to sprawdzone narzędzia marketingowe, których wykorzystanie niewiele kosztuje, a przy tym jest naprawdę skuteczne. Korzystając z oprogramowania do zarządzana salonem, takiego jak Versum, można wysyłać do klientów automatyczne przypomnienia o zbliżającym się terminie wizyty lub zaprosić na zabieg, który powtarzany jest okresowo, np. koloryzacja czy depilacja.

Udostępnij wygodną rezerwację

Bądź elastyczny i wyjdź naprzeciw potrzebom swoich klientów, udostępniając im różnorodne możliwości rezerwacji. Pamiętaj, że w XXI w. kontakt osobisty oraz rozmowy telefoniczne to nie wszystko. Dobrze, jeśli Twój salon lub gabinet umożliwi dokonywanie rezerwacji przez Internet. Dzięki temu zyskasz nowych klientów, którzy będą mogli umawiać się przez całą dobę.

Bądź aktywny w sieci

Coraz więcej osób szuka fryzjerów i kosmetyczek w Internecie. Stwórz atrakcyjny profil w mediach społecznościowych i bądź na nim aktywny. Dzięki temu zyskasz szerokie grono fanów, a Twoje posty będą miały naprawdę duży zasięg. Pamiętaj przy tym, aby nie zaniedbać Facebooka – konto, na którym się nic nie dzieje, świadczy o niskiej jakości usług salonu. Zatroszcz się także o nowoczesną stronę www. Jej wygląd jest bardzo ważną wizytówką Twojej firmy.

Poczęstuj dobrą kawą

Zainwestuj w dobra kawę. Filiżanka aromatycznego, gorącego napoju cementuje relacje i tworzy pozytywne wspomnienia!

Sprawdź nas na versum.pl !

Oprogramowanie dla gabinetu VERSUM​​

Materiał zewnętrzny

O serwisie

Crd24.pl czyli Twoje źródło informacji

Nowinki ze świata technologii i biznesu

Najwyższa jakość artykułów  na wyciągnięcie ręki

Kontakt

kontakt@crd24.pl

Galeria