XTRF zdobywa zagraniczne rynki

XTRF to narzędzie, które wspomaga zarządzanie procesami w firmie. Powstało w 2004 r. i od tego czasu dynamicznie się rozwija. Aktualnie XTRF zdobywa rynki zagraniczne i właśnie stamtąd generuje aż 95% swoich przychodów.

Urządzenia ułatwiające pracę stają się coraz popularniejsze na całym świecie. Zadania, które kiedyś wykonywane były manualnie, zostały zastąpione przez specjalne oprogramowanie. Ma to na celu usprawnić i przyspieszyć pracę. Za te automatyzację odpowiadają systemy takie jak XTRF.

XTRF - program, który zdobywa zagraniczne rynki

Od czasu pierwszego uruchomienia programu XTRF dużo się zmieniło. Zdecydowanie zwiększyła się globalna baza klientów o około 40%, a firma zapowiedziała już, że nie ma zamiaru się zatrzymać i będzie starać się pozyskiwać klientów, zwłaszcza w Europie, Ameryce Północnej i Azji. Aktualnie wyniki już wyglądają imponująco, bo XTRF osiągnął 550 tys. zł miesięcznie gwarantowanego przychodu. Jednak zdobywanie zagranicznych rynków przez XTRF wciąż trwa, zapowiadają dalszy rozwój i skalowanie globalne.

Firma zajmująca się oprogramowaniem stworzonym dla biur tłumaczeń i nie tylko stara się o miano globalnego lidera w swojej dziedzinie. Szanse mają duże, bo obecnie pod ich skrzydłami jest już ponad 300 klientów.

Jak widać na rynkach zagranicznych doceniono innowacyjne oprogramowanie XTRF. To potężne narzędzie używane zarówno przez klientów, menedżerów i sprzedawców znalazło uznanie nie tylko w Polsce, bo jak podaje szef spółki 65% klientów jest z Europy, 20% z Usa, a 10% z Azji. Widać, że XTRF idzie jak burza i powoli zdobywa kolejne zagraniczne rynki.

system XTRF

Ogromny potencjał firmy XTRF

Krakowska firma, która powstała piętnaście lat temu, wciąż zadziwia tym, jak śmiało i bez wytchnienia idzie do przodu. Może pochwalić się odnotowaniem mniejszej liczby odchodzących klientów niż tych, którzy kupują dodatkowe usługi. Pozwala to prognozować kolejne postępy, zwłaszcza na rynkach zagranicznych. Przede wszystkim sukcesy to nie tylko dobrze zbudowane oprogramowanie, które organizuje pracę i pozwala kontrolować przebieg poszczególnych projektów, ale też proaktywne podejście do klienta. Dzięki odpowiedniemu budowaniu relacji z klientem i odpowiadaniu na jego potrzeby, firma XTRF może pochwalić się dzisiaj imponującymi wynikami.

Dział Customer Success sprawdza się szczególnie w przypadku firm jak XTRF, które są oparte na modelu Software-as-a-Service. W takim układzie zwraca się uwagę nie tylko na satysfakcję klientów, ale też na stosunek odchodzących klientów do nowych. W przypadku XTRF wskaźnik odejść (churn) wskazał zaledwie 4,5% rocznie przy powyżej 5% miesięcznie dla branży.

Wszystkie te czynniki spowodowały, że XTRF z roku na rok coraz śmielej zdobywa zagraniczne rynki.

XTRF zapowiada dalszy rozwój i obiera konkretny kierunek, w którym będzie podążać firma. Przede wszystkim stawia na pozyskiwanie gotówki od klientów z góry, aby móc sfinansować swój wzrost.

Poproś o dedykowaną prezentację aplikacji.

Komentarze (0)

O serwisie

Crd24.pl czyli Twoje źródło informacji

Nowinki ze świata technologii i biznesu

Najwyższa jakość artykułów  na wyciągnięcie ręki

Kontakt

konsument@crd24.pl

Galeria